دانلود بازی رایگان و زیبای ایرانی ودوبله فارسی میر مهنا Profit every 10 minutes!
آی پی رنک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 19 اسفند 1392
بازدید : 32008
نویسنده : گرجی


 میرمهنا فرزند میرناصر والی جزایر جنوبی ایران که از این ظلم آشکار به تنگ آمده بود به همراه اندک یاران خود نهضت جنوب را تشکیل دادند و هدف آنها رهایی این مردم مظلوم از چنگال استعمارگران و فقر و سختی ناشی از حضور بیگانگان در کشور بود. در این بازی سازندگان بازی تمام تلاش خود را نموده اند که بتوانند روایتی داستان گونه ازمبارزات مبارزان جنوب درچند روز آخر زندگی میرمهنا را به تصویر بکشند. در این بازی رایانه ای بازیکن در نقش یک جوان جنوبی به ایفای نقش می پردازد که برای نجات خواهرش حنانه با متجاوزان به وطن مبارزه می کند و با یاران میرمهنا همراه می گردد و پا به این مبارزات پر خطر می گذارد.

از جمله ویژگی های بازی رایانه ای میر مهنا می توان به گیم پلی متنوع و جذاب بازی شامل مبارزات گروهی، جنگ تن به تن، شلیک با توپ های سنگین، قایق سواری، منفجر کردن گاری پر از باروت، آزادکردن گروگان ها و… اشاره نمود. همچنین طراحان این بازی توانسته اند با ساختن محیط های متنوع طبیعی و بازسازی پوشش های گیاهی پویا و متنوع، پرندگان و حیوانات مختلف، دریاچه ها، شهرها و … مناظری زیبا و چشم نوازی برای بازیکن به ارمغان آورند. همچنین در این بازی تکنیک های جدید گرافیکی نزدیک به استانداردهای روز به کار گرفته شده است و برای سازگاری بهتر با شرایط رایانه های بازیکن، تست ها و روش های معتبر جهت برطرف کردن معایب و بهبود سرعت ضمن تثبیت کیفیت تکنیک ها، بکار گرفته شده است.

 

طراحی مرحله استاندارد این بازی از نقاط قوت آن محسوب می شود. استفاده به جا و اصولی از آیتم های موجود در صحنه، قرار گیری مناسب نقاط پوششی، مسیرهای متنوع و به جا برای پیشبرد مرحله که در عین پیچیدگی بازیکن را سردرگم نخواد کرد و ایجاد تنوع در محیط و گیم پلی در مراحل مختلف از جمله ویژگی های طراحی مرحله در این بازی محسوب می شود.

از خصوصیات بارز این بازی می توان به ضبط حرکات در این بازی به جدیدترین روش در دنیا (موشن کپچر) اشاره کرد که بهره گیری از این تکنولوژی به طبیعی تر شدن حرکات و صحنه های این بازی افزوده است.

هوش مصنوعی این بازی نیز نزدیک به استاندارد های روز طراحی شده است و در پیاده سازی آن از بازی های بزرگ همین سبک الگوبرداری شده است. شناسایی خودکار نقاط پوششی، ردیابی هوشمندانه دشمنان، مسیر یابی هوشمندانه دوستان و دشمنان، سازگاری با صحنه های کارگردانی شده و شرایط محیطی خاص جستجوی سریعترین روش مبارزه برای مقلوب نمودن دشمن، حضور مؤثر دوستان در صحنه های درگیری و … از ویژگی های آن می باشد.

این بازی از موسیقی زیبای سنتی و محلی خاص مناطق جنوبی ایران بهره می برد که علاوه بر افزدن به جذابیت بازی، به حس ایرانی بودن بازی افزوده است.

همچنین این بازی از صحنه های سینمایی جذابی بهره می برد که علاوه بر روایت داستان، بازی را جذاب تر می کند.

در نهایت سازندگان این بازی تلاش نموده اند تا با عرضه یک بازی جذاب با دغدغه های ملی و تاریخی ایران، عنوانی عرضه کنند که علاوه بر رعایت حقوق بازیکن و داشتن جنبه های سرگرم کننده، گوشه ای از تاریخ کمتر شناخته شده این کشور را به نسلی که با تاریخ ملی خود آشنایی کمی دارد بشناساند. همچنین در کنار این رسالت خود، محصولی عرضه کند که دارای جذابیت های بصری و تکنیکی و قابل رقابت در بازارهای داخلی و خارجی باشد و در این راه از تمام توان و امکانات خود استفاده کرده است و حاصل آن این بازی است که برای اولین بار در کشور بازیکن شاهد دوستانی مؤثر و باهوش، محیطی زیبا و چشم نواز، حرکاتی نرم و طبیعی، مبارزاتی جذاب و پرهیجان و … می باشد .

بازی اکشن و ایرانی میر مهنا

بازی میرمهنا یک بازی اکشن اول شخص ایرانی است و داستان آن در زمان کریم خان زند روی می دهد، دوره ای که کشور هایی همچون هلند و انگلیس با اتحاد یکدیگر کمپانی هند شرقی را تاسیس کرده و برای کسب منافع سود جویانه خود و همچنین تسلط و استعمار بیشتر، با توسل به سلاح های گرم و نیروهای نظامی به سمت خلیج فارس و شمال افریقا حرکت کردند و با تسخیر و گرفتن بخشی از جزایر ایران و چپاول و تجارتی ناعادلانه زندگی را بر مردم این خطه تنگ نموده بودند.

میرمهنا فرزند میرناصر، والی جزایر جنوبی ایران از این ظلم به تنگ آمد و در ابتدا با اندک یاران خود نهضت جنوب را شکل دادند که هدف آنها کوتاه کردن دست استعمار گران و رهابی از فقر و ظلمی بود که مردم ایران با آن درگیر بودند.

ازجمله ویژگیهای بازی رایانه ای میرمهنا، پیاده سازی تکنیک های جدید گرافیکی نزدیک به استاندارد های بازی سازی روز دنیا می باشد. همچنین برای سازگاری بهتر با شرایط رایانه ای بازیکن، تست ها و روش های معتبر جهت برطرف کردن معایب و بهبود سرعت، ضمن تثبیت کیفیت تکنیک ها، بکار گرفته شده است.

هوش مصنوعی بازی تقریبا از استانداردهای روز پیروی کرده و در پیاده سازی آن سعی شده که از بازیهای مشابه خارجی در همین ژانر الگو برداری شود. از جمله ویژگیهای خاص آن می توان به شناسایی خودکار نقاط پوششی، ردیابی هوشمندانه دشمنان، جستجوی سریعترین روش مبارزه برای مقلوب نمودن دشمن، سازگاری با صحنه های کارگردانی شده و شرایط محیطی خاص، اشاره نمود.

از دیگر مشخصه های این بازی ایرانی، استفاده از موسیقی کاملا سنتی با گرایش های محلی منطقه، فضا سازی متنوع و بومی مراحل و طراحی شخصیت های با گرافیک نزدیک به واقعیت بر اساس داستان و زمان بازی است.

برای دانلود، اینجا را کلیک کنید.




:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آی پی رنک
بروز ترین مرجع دانلود

به نظر شماچه مطالبی توی وبلاگم بذارم؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بسم الله الرحمن الرحیم و آدرس mjghamechi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 76
بازدید دیروز : 93
بازدید هفته : 76
بازدید ماه : 19338
بازدید کل : 637330
تعداد مطالب : 1796
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 2


اشتراک و ارسال مطلب به:
یاهو مسنجر بالاترین فیس بوک دنباله فریندفید ایمیل خوشمزه کلوب تویتر گوگل باز

سئو سایت و وبلاگ

افزایش بازدید واقعی میترا رنک :: اولین و تنها سامانه رسمی افزایش بازدید و رنک وب سایت های پارسی زبان
یاس تم
مرا در یاهو دنبال کنید
محبوب کن - فیس نما

RSS

Powered By
loxblog.Com